«РОЗГЛЯНУТЕ»
на засіданні методичного об'єднання вчителів інформатики
Протокол №___
від «___» вересня 2011 року
Керівник МО ________________
|
«ПОГОДЖЕНЕ»
Заступник директора
з н.виховної роботи
___________________________
«____»____________201__ р.
|
|
«ЗАТВЕРДЖУЮ»
Директор школи
________________________
«____»____________201__ р.
|
Календарне планування з інформатики
за програмою «Інформатика.
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. — Київ, 2010»
для 10 класу рівня «Стандарт».
Укладач
програми: вчитель інформатики ___________
м._____________,
2011
1. Пояснювальна записка
Календарно-тематичне планування зроблено на основі навчальної програми з
інформатики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень
стандарту)
Мета
і завдання профільного навчання інформатики
Метою курсу є формування в учнів теоретичної бази знань
з основ інформатики, умінь і навичок ефективного використання сучасних
комп'ютерно-інформаційних технологій у своїй діяльності, що має забезпечити
формування у випускників школи основ
«РОЗГЛЯНУТЕ»
на засіданні методичного об'єднання вчителів інформатики
Протокол №___
від «___» вересня 2011 року
Керівник МО ________________
|
«ПОГОДЖЕНЕ»
Заступник директора
з н.виховної роботи
___________________________
«____»____________201__ р.
|
|
«ЗАТВЕРДЖУЮ»
Директор школи
________________________
«____»____________201__ р.
|
Календарне планування з інформатики
за програмою «Інформатика.
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. — Київ, 2010»
для 10 класу рівня «Стандарт».
Укладач
програми: вчитель інформатики _________________________
м._____________,
2011
1. Пояснювальна записка
Календарно-тематичне планування зроблено на основі навчальної програми з
інформатики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень
стандарту)
Мета
і завдання профільного навчання інформатики
Метою курсу є формування в учнів теоретичної бази знань
з основ інформатики, умінь і навичок ефективного використання сучасних
комп'ютерно-інформаційних технологій у своїй діяльності, що має забезпечити
формування у випускників школи основ інформаційної культури та інформатичних компетентностей. Завданнями курсу є: ЗЗ
- формування
в учнів бази знань, умінь і навичок, необхідних для ефективного
використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у
навчально-пізнавальній діяльності, при вивченні інших навчальних предметів
та повсякденному житті;
- розвиток в
учнів уміння самостійно опановувати та раціонально використовувати
програмні засоби загального та прикладного призначення, цілеспрямовано
шукати й систематизувати відомості та інформаційні дані, використовувати
електронні засоби обміну даними;
- формування
в учнів уміння застосовувати інформаційно-комунікаційні технології з метою
ефективного розв’язування різноманітних завдань щодо отримання,
опрацювання, збереження, подання інформації даних і відомостей, які
пов’язані з майбутньою професійною діяльністю в умовах інформаційного
суспільства.
Учитель може самостійно добирати засоби
подання теоретичного матеріалу (презентація, що відображається на екрані за
допомогою мультимедійного проектора; презентація, що відтворюється на екранах
учнівських комп’ютерів, спільна робота учнів та учителя над документом в
середовищі локальної мережі тощо) і визначати форму проведення практичних робіт
(робота з елементами досліджень, спільна робота в Інтернеті, лабораторні роботи, тренувальні вправи,
виконання навчальних проектів, практикуми). Методика проведення кожного уроку
визначається вчителем. Вивчення більшості тем курсу має завершуватися
тематичним оцінюванням. Проте, в тому випадку, коли вивчення окремих тем
заплановано протягом 2–4 навчальних
годин, тематичне оцінювання рекомендується проводити за кількома темами
водночас. Форму проведення тематичного контролю знань учитель обирає самостійно:
контрольні роботи, тестування, комплексні практичні роботи, захист навчальних
проектів тощо.
Вивчення більшості тем курсу має
завершуватися тематичним оцінюванням. Проте, в тому випадку, коли вивчення
окремих тем заплановано протягом 2–4
навчальних годин, тематичне оцінювання рекомендується проводити за
кількома темами водночас. Форму проведення тематичних оцінювань учитель обирає
самостійно: контрольні роботи, тестування, комплексні практичні роботи, захист
навчальних проектів тощо.
Розподіл навчального часу на вивчення інформатики у 10-му класі слідуючий:
1 година
на тиждень, у І семестрі – 16
годин, у ІІ семестрі – 19
годин, усього – 35 годин
- формування
в учнів бази знань, умінь і навичок, необхідних для ефективного
використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у
навчально-пізнавальній діяльності, при вивченні інших навчальних предметів
та повсякденному житті;
- розвиток в
учнів уміння самостійно опановувати та раціонально використовувати
програмні засоби загального та прикладного призначення, цілеспрямовано
шукати й систематизувати відомості та інформаційні дані, використовувати
електронні засоби обміну даними;
- формування
в учнів уміння застосовувати інформаційно-комунікаційні технології з метою
ефективного розв’язування різноманітних завдань щодо отримання,
опрацювання, збереження, подання інформації даних і відомостей, які
пов’язані з майбутньою професійною діяльністю в умовах інформаційного
суспільства.
Учитель може самостійно добирати засоби
подання теоретичного матеріалу (презентація, що відображається на екрані за
допомогою мультимедійного проектора; презентація, що відтворюється на екранах
учнівських комп’ютерів, спільна робота учнів та учителя над документом в
середовищі локальної мережі тощо) і визначати форму проведення практичних робіт
(робота з елементами досліджень, спільна робота в Інтернеті, лабораторні роботи, тренувальні вправи,
виконання навчальних проектів, практикуми). Методика проведення кожного уроку
визначається вчителем. Вивчення більшості тем курсу має завершуватися
тематичним оцінюванням. Проте, в тому випадку, коли вивчення окремих тем
заплановано протягом 2–4 навчальних
годин, тематичне оцінювання рекомендується проводити за кількома темами
водночас. Форму проведення тематичного контролю знань учитель обирає самостійно:
контрольні роботи, тестування, комплексні практичні роботи, захист навчальних
проектів тощо.
Вивчення більшості тем курсу має
завершуватися тематичним оцінюванням. Проте, в тому випадку, коли вивчення
окремих тем заплановано протягом 2–4
навчальних годин, тематичне оцінювання рекомендується проводити за
кількома темами водночас. Форму проведення тематичних оцінювань учитель обирає
самостійно: контрольні роботи, тестування, комплексні практичні роботи, захист
навчальних проектів тощо.
Розподіл навчального часу на вивчення інформатики у 10-му класі слідуючий:
1 година
на тиждень, у І семестрі – 16
годин, у ІІ семестрі – 19
годин, усього – 35 годин
|