Суббота, 30.11.2024, 18:48
Приветствую Вас Гость | RSS


Головне меню
Категории раздела
Нормативні документи [2]
Кабінет інформатики [2]
Необхідна документація для кабінета інформатики
Планування [8]
Матеріали до ДПА [8]
Матеріали до державної підсускової атестації з інформатики
Демонстрационные материалы [2]
Фильмы, анимации, презентации, которые можно использовать для объяснения или закрепления учебного материала
Програми для "заліза" [19]
Програмне забезпечення для організації повноцінної роботи ПК
обучающие программы [7]
Курси за вибором [1]
Матеріали, що стануть у нагоді вчителям інформатики, що викладають курси за вибором
Офісні технології [1]
Всі матеріали, що можуть стати у нагоді вчителям, які викладають спецкурс "Сучасні офісні інформаційні технології"
Литература [11]
Методические разработки [0]
У вільний час
Форма входу
Статистика

Яндекс цитирования
МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Каталог файлов

Главная » Файлы » Информатика » Планування

Календарне планування з інформатики,10 клас (рівень стандарту)
[ Скачать с сервера (28.8 Kb) ] 11.01.2012, 15:28

 

«РОЗГЛЯНУТЕ»

на засіданні методичного об'єднання вчителів інформатики

Протокол №___  від  «___» вересня 2011 року

 

Керівник МО ________________

 

 

«ПОГОДЖЕНЕ»

Заступник директора з н.виховної роботи

 

___________________________

 

«____»____________201__ р.

 

«ЗАТВЕРДЖУЮ»

Директор школи

 

 

________________________

 

«____»____________201__ р.

 Календарне  планування з інформатики

 за програмою «Інформатика. Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. — Київ, 2010»  для 10 класу рівня «Стандарт».

 Укладач програми: вчитель інформатики ___________

  

м._____________, 2011


1. Пояснювальна записка

 

Календарно-тематичне планування зроблено на основі навчальної програми з інформатики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту)

Мета і завдання профільного навчання інформатики

Метою курсу є формування в учнів теоретичної бази знань з основ інформатики, умінь і навичок ефективного використання сучасних комп'ютерно-інформаційних технологій у своїй діяльності, що має забезпечити формування у випускників школи основ  

«РОЗГЛЯНУТЕ»

на засіданні методичного об'єднання вчителів інформатики

Протокол №___  від  «___» вересня 2011 року

 

Керівник МО ________________

 

 

«ПОГОДЖЕНЕ»

Заступник директора з н.виховної роботи

 

___________________________

 

«____»____________201__ р.

 

«ЗАТВЕРДЖУЮ»

Директор школи

 

 

________________________

 

«____»____________201__ р.

 

 

Календарне  планування з інформатики

 

за програмою «Інформатика. Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. — Київ, 2010»  для 10 класу рівня «Стандарт».

 

Укладач програми: вчитель інформатики _________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м._____________, 2011

 

 

1. Пояснювальна записка

 

Календарно-тематичне планування зроблено на основі навчальної програми з інформатики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту)

Мета і завдання профільного навчання інформатики

Метою курсу є формування в учнів теоретичної бази знань з основ інформатики, умінь і навичок ефективного використання сучасних комп'ютерно-інформаційних технологій у своїй діяльності, що має забезпечити формування у випускників школи основ інформаційної культури та інформатичних компетентностей.

Завданнями курсу є: ЗЗ

  • формування в учнів бази знань, умінь і навичок, необхідних для ефективного використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-пізнавальній діяльності, при вивченні інших навчальних предметів та повсякденному житті;
  • розвиток в учнів уміння самостійно опановувати та раціонально використовувати програмні засоби загального та прикладного призначення, цілеспрямовано шукати й систематизувати відомості та інформаційні дані, використовувати електронні засоби обміну даними;
  • формування в учнів уміння застосовувати інформаційно-комунікаційні технології з метою ефективного розв’язування різноманітних завдань щодо отримання, опрацювання, збереження, подання інформації даних і відомостей, які пов’язані з майбутньою професійною діяльністю в умовах інформаційного суспільства.

 

Учитель може самостійно добирати засоби подання теоретичного матеріалу (презентація, що відображається на екрані за допомогою мультимедійного проектора; презентація, що відтворюється на екранах учнівських комп’ютерів, спільна робота учнів та учителя над документом в середовищі локальної мережі тощо) і визначати форму проведення практичних робіт (робота з елементами досліджень, спільна робота в Інтернеті,  лабораторні роботи, тренувальні вправи, виконання навчальних проектів, практикуми). Методика проведення кожного уроку визначається вчителем. Вивчення більшості тем курсу має завершуватися тематичним оцінюванням. Проте, в тому випадку, коли вивчення окремих тем заплановано протягом 2–4  навчальних годин, тематичне оцінювання рекомендується проводити за кількома темами водночас. Форму проведення тематичного контролю знань учитель обирає самостійно: контрольні роботи, тестування, комплексні практичні роботи, захист навчальних проектів тощо.

Вивчення більшості тем курсу має завершуватися тематичним оцінюванням. Проте, в тому випадку, коли вивчення окремих тем заплановано протягом 2–4  навчальних годин, тематичне оцінювання рекомендується проводити за кількома темами водночас. Форму проведення тематичних оцінювань учитель обирає самостійно: контрольні роботи, тестування, комплексні практичні роботи, захист навчальних проектів тощо.

 Розподіл навчального часу на вивчення інформатики у 10-му класі слідуючий:

1 година на тиждень, у І семестрі – 16 годин, у ІІ семестрі – 19 годин,  усього – 35 годин

  • формування в учнів бази знань, умінь і навичок, необхідних для ефективного використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-пізнавальній діяльності, при вивченні інших навчальних предметів та повсякденному житті;
  • розвиток в учнів уміння самостійно опановувати та раціонально використовувати програмні засоби загального та прикладного призначення, цілеспрямовано шукати й систематизувати відомості та інформаційні дані, використовувати електронні засоби обміну даними;
  • формування в учнів уміння застосовувати інформаційно-комунікаційні технології з метою ефективного розв’язування різноманітних завдань щодо отримання, опрацювання, збереження, подання інформації даних і відомостей, які пов’язані з майбутньою професійною діяльністю в умовах інформаційного суспільства.

Учитель може самостійно добирати засоби подання теоретичного матеріалу (презентація, що відображається на екрані за допомогою мультимедійного проектора; презентація, що відтворюється на екранах учнівських комп’ютерів, спільна робота учнів та учителя над документом в середовищі локальної мережі тощо) і визначати форму проведення практичних робіт (робота з елементами досліджень, спільна робота в Інтернеті,  лабораторні роботи, тренувальні вправи, виконання навчальних проектів, практикуми). Методика проведення кожного уроку визначається вчителем. Вивчення більшості тем курсу має завершуватися тематичним оцінюванням. Проте, в тому випадку, коли вивчення окремих тем заплановано протягом 2–4  навчальних годин, тематичне оцінювання рекомендується проводити за кількома темами водночас. Форму проведення тематичного контролю знань учитель обирає самостійно: контрольні роботи, тестування, комплексні практичні роботи, захист навчальних проектів тощо.

Вивчення більшості тем курсу має завершуватися тематичним оцінюванням. Проте, в тому випадку, коли вивчення окремих тем заплановано протягом 2–4  навчальних годин, тематичне оцінювання рекомендується проводити за кількома темами водночас. Форму проведення тематичних оцінювань учитель обирає самостійно: контрольні роботи, тестування, комплексні практичні роботи, захист навчальних проектів тощо.

 Розподіл навчального часу на вивчення інформатики у 10-му класі слідуючий:

1 година на тиждень, у І семестрі – 16 годин, у ІІ семестрі – 19 годин,  усього – 35 годин

Категория: Планування | Добавил: ded01 | Теги: рівень стандарту, Календарне планування з інформатики, 10 клас, 10 клас. Рівень стандарту, Інформатика
Просмотров: 7624 | Загрузок: 1608 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пошук
Обов'язково відвідайте!
Якщо Ви небачите посилань - вимкніть антибанер або внесіть сайт у довірену зону!
Учительский портал

Міні-чат

© Мех Сергей Анатолиевич ; 2024
Создать бесплатный сайт с uCoz