Пятница, 13.06.2025, 10:28
Приветствую Вас Гость | RSS


Головне меню
У вільний час
Форма входу
Статистика

Яндекс цитирования
МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Інформатика 9 клас (1)

Підручник, що використовується - «Інформатика» підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Морзе Н.В., Барна О.В., Вембер В.П.)

Переглянути підручник on-line

 

Програмне середовище Python on-line - https://www.onlinegdb.com/online_python_compiler

Програмне середовище Thonny завантажити - https://drive.google.com/file/d/1PK3m8tpw0cXZHMzV3YqAZbq7UabvPEbH/view?usp=sharing

 

Увага!

  • Виконані практичні завдання надсилати на електронну адресу кабінета інформатики - gayvoron.zosh11@gmail.com;
  • В темі листа вказувати клас, прізвище учня та номер уроку до якого виконано завдання;

ВАЖЛИВО! Завдання виконувати до вказаного терміну. Роботи, надіслані після вказаного терміну НЕ ПЕРЕВІРЯЮТЬСЯ та НЕ ОЦІНЮЮТЬСЯ!


Проведення онлайн-уроків

Онлайн-уроки проводяться відповідно до шкільного розклада. Тривалість - 30 хвилин. 

Для участі у онлайн-уроці потрібно:

1. Встановити на власному гаджеті додаток Zoom (бажано не на смартфоні);

2. Своєчасно підключатися до уроку (натиснувши посилання у запрошенні або запустивши додаток Zoom і ввівши індентифікатор конференції та код доступу) під власним прізвищем та ім'ям.

Увага! Користувачі, які відсутні у списку класа не зможуть прийняти участь у онлайн-уроці!

3. Під час з'єднання камера та мікрофон повинні бути увімкнені з метою ідентифікації учня.

4.Дотримуватись правил етичної поведінки.


Тема, що вивчається: АЛГОРИТМИ  ТА  ПРОГРАМИ


Шановні дев'ятикласники!

18 лютого у всіх українських школах відбудеться Всеукраїнський урок з медіаграмотності.

Захід буде проведено у рамках ініціативи Президента Володимира Зеленського щодо консолідації українського суспільства.

Урок медіаграмотності покликаний привернути увагу молодого покоління до розвитку критичного мислення, розпізнавання фейків, видів маніпуляцій у мережі та розглянути процеси створення новин.
Всеукраїнський урок медіаграмотності проводиться на державному рівні вперше. Його організує Національний проект медіаграмотності «Фільтр» Міністерства культури та інформаційної політики спільно з Міністерством освіти і науки.

Пропоную вам долучитись до цього заходу

Урок медіаграмотності  (18.02.22)

Корисна інформація Онлайн-ігри Тести та вікторини

6 правил медіаграмотності для вашої інформаційної безпеки

Увесь світ залучений в єдину інформаційну систему, і працює вона в режимі реального часу. А медіаграмотність — це культура правильного споживання цієї інформації. Тож не дивно, що за даними Institute for the Future, медіаграмотність увійшла до переліку навичок майбутнього, що необхідні для ефективної взаємодії з людьми.

Що таке медіаграмотність

Дехто вважає, що медіаграмотність - це про захист дітей від небажаних меседжів чи зловживань довірою в інтернеті. Але насправді вона потрібна кожному і не лише тим, хто дивиться телебачення чи сидить в інтернеті. Якщо ви вимкнете телевізор чи комп’ютер, ви все одно залишитесь у медіапросторі.

Медіаграмотність - це навички та звички, які допоможуть вам критично сприймати повідомлення різних медіа: традиційних, соціальних мереж, зовнішньої реклами, партизанського маркетингу.

Медіаграмотність допоможе уникнути неточних новин і отримати достовірну інформацію про поточні події. І базується ця навичка на вашій персональній відповідальності як споживача.

Медіаграмотність: основні принципи

Канадський вчений Джон Пандженте виділив такі ключові поняття медіаграмотності.

  • Медіа формують наше почуття реальності. Ставлення до об’єктів реального світу формується на основі медіаповідомлень, що їх сконструювали фахівці, які переслідують певні цілі.
  • Створення медіапродукту - це бізнес. За кожним бізнесом стоять конкретні люди зі своїми інтересами. Вони визначають зміст того, що ми дивимося, читаємо, слухаємо.
  • Будь-яке медіаповідомлення транслює певні цінності прямо або неявно.
  • Медіа впливають на політичну й економічну ситуацію, провокуючи соціальні зміни.
  • Медіа змушують нас замислюватися про події, що відбуваються в інших країнах.

Усі новини - не об’єктивні

Усе, що ми читаємо, чуємо й дивимося онлайн, - медіаманіпуляція. І ось чому.

Підбір інформації. Медіа диктують нам, про що думати, навіть якщо ми не планували думати про те, що прочитали. У світі щодня відбуваються мільйони подій, дізнатися про всі просто неможливо. З мільйона виокремлються, умовно кажучи, десять. При переході від мільйона до десяти ми обов’язково втратимо багато. Цей залишок і стає нашою інформаційної картиною дня. Про решту подій ми навіть не будемо здогадуватися.

Погляд на подію. При висвітленні події, яка може викликати різне ставлення, буде зроблено акцент на її позитивних чи негативних аспектах. І ті, й інші можуть бути правдою, але саме вибір фокусу буде впливати на сприйняття події в цілому.

Спрощення інформації. Зі 100% характеристик події в новини може потрапити лише мала частина. Ніхто не застрахований від перебільшення, спотворення, фальсифікації чи спрощення інформації.

6 правил медіаграмотності

Ви миєте руки перед вечерею, готуєте на чистій воді і чітко знаєте, скільки ложок цукру можна з’їсти в день? Тоді гарна ідея - виробити правила і для вживання інформації.

1. Формуйте свою стрічку новин у соцмережах безпристрасно

У сучасному суспільстві контент має змогу створювати кожен. Але якщо вам не подобається інформаційний продукт, ви маєте право адекватно зреагувати і відмовитися від нього. Не варто додавати друзів із жалості, демонструючи мережевий альтруїзм. Не додавайте людей тільки тому, що у них милі фотографії або це ваші старі знайомі. Тут потрібен тверезий розрахунок і свідомий вибір. 

2. Видаліть недостовірні джерела

Якщо людина публікує дурниці, це достатній аргумент, щоб видалити її зі свого кола друзів.

3. Не відволікайтесь на те, що для вас не важливо 

Вам не обов’язково стежити за модними трендами, розуміти політику, бути в курсі всіх коливань валютного ринку і знати імена голлівудських акторів. Ви маєте право чогось не знати, не цікавитися чимось, не стежити за цим.

4. Слідкуйте за якістю 

Інформаційне середовище складається з простих і складних вуглеводів. Прості вуглеводи засвоюються на льоту, дарують моментальну насолоду і шкодять здоров’ю. Після такої їжі апетит подвоюється - ви починаєте потребувати більшої дози доти, поки не відчуєте себе погано.

Повільні вуглеводи, навпаки, складні для засвоєння. Але саме вони можуть дати відчуття наповненості, змісту і мають складати основу вашого інформаційного меню. Це, наприклад, якісна аналітика, пізнавальна інформація, освітні проєкти.

5. Живіть своїм життям 

Багато медіа дублюють інформацію з інших медіа, які в свою чергу отримали інформацію з третіх джерел, а ви це все поглинаєте. Закрийте стрічку і живіть повноцінним життям.

6. Виділяйте час, щоб подумати

Відволікайтеся від нескінченного потоку інформації та її аналізу. Побудьте в тиші, подивіться, послухайте. Не бійтеся чогось не розуміти або проґавити час, не споживаючи нові дані. Профільтруйте свої думки, давши їм ковток інформаційного детоксу.

За матеріалами

З метою підвищення власної медіаграмотності випробуйте свої сили у іграх

 

1.Онлайнгра "Пригоди Літератуса

 

2.Онлайнгра "Медіазнайко"

 

3.Вижити в інтернеті - місія (не)здійсненна

 

З метою підвищення власної медіаграмотності випробуйте свої сили у вікторинах та ігрових тестах

 

1.Тест "Мистецтво vs Дезінформація"

 

2.Тест "Володар контенту: уяви себе модератором"

 

3.Вікторина зі змістом

Пошук
Календар
«  Июнь 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Обов'язково відвідайте!
Якщо Ви небачите посилань - вимкніть антибанер або внесіть сайт у довірену зону!
Учительский портал

Міні-чат

© Мех Сергей Анатолиевич ; 2025
Создать бесплатный сайт с uCoz