Суббота, 30.11.2024, 14:12
Приветствую Вас Гость | RSS


Головне меню
Категории раздела
Нормативні документи [2]
Кабінет інформатики [2]
Необхідна документація для кабінета інформатики
Планування [8]
Матеріали до ДПА [8]
Матеріали до державної підсускової атестації з інформатики
Демонстрационные материалы [2]
Фильмы, анимации, презентации, которые можно использовать для объяснения или закрепления учебного материала
Програми для "заліза" [19]
Програмне забезпечення для організації повноцінної роботи ПК
обучающие программы [7]
Курси за вибором [1]
Матеріали, що стануть у нагоді вчителям інформатики, що викладають курси за вибором
Офісні технології [1]
Всі матеріали, що можуть стати у нагоді вчителям, які викладають спецкурс "Сучасні офісні інформаційні технології"
Литература [11]
Методические разработки [0]
У вільний час
Форма входу
Статистика

Яндекс цитирования
МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов
Онлайн всего: 3
Гостей: 3
Пользователей: 0

Каталог файлов

Главная » Файлы » Информатика » Матеріали до ДПА

ДПА з інформатики 2012
[ Скачать с сервера (95.0 Kb) ] 29.02.2012, 23:08

Витяг з листа Міністерства освіти 

і науки, молоді та спорту України 

від 27.01.2012 р. № 1/9-61


Державна підсумкова атестація з інформатики проводитиметься у письмовій формі за навчальним посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з інформатики. 9 клас» (авт. Морзе Н.В., Вембер В.П., Кузьмінська О.Г., Войцеховський М.О., Проценко Т.Г. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012), за білетами або у вигляді творчої роботи. 

Збірник містить 20 варіантів атестаційних робіт. Навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів для кожного класу. Якщо кількість учнів менша десяти, то варіанти завдань не можуть повторюватись.

Кожний варіант включає 18 завдань, які охоплюють різні розділи навчальної програми. Серед них: завдання в тестовій формі (завдання з вибором однієї або кількох правильних відповідей, завдання на встановлення відповідності), завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю; одне інтегроване завдання з розгорнутою відповіддю (учень повинен безпосередньо виконати завдання, розв’язати задачу). Завдання відкритої форми та інтегроване завдання передбачають їх безпосереднє виконання на комп’ютері.

На виконання завдань державної підсумкової атестації відводиться 90 хвилин (час на вступну бесіду та інструктаж не враховується).

За вибором учнів можливо проводити  державну підсумкову атестацію з інформатики у формі захисту творчих учнівських навчальних робіт (проектів) зі створення прикладного програмного забезпечення навчального процесу (прикладні програмні засоби, інструментальні середовища, комп'ютерні навчальні системи). Таку форму проведення атестації можуть обирати учні, які виявили особливий інтерес до предмета, мають глибокі знання інформаційних технологій та навчальні досягнення високого рівня (10, 11, 12 балів) з інформатики. Методичні рекомендації щодо підготовки та захисту таких робіт публікуватимуться у фахових виданнях. 

Державна підсумкова атестація з інформатики проводитися за завданнями посібника «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з інформатики. 11 клас» (авт. Морзе Н.В., Вембер В.П., Кузьмінська О.Г., Войцеховський М.О., Проценко Т.Г. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012).

Збірник містить 20 варіантів атестаційних робіт. Навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів для кожного класу. Якщо кількість учнів менша десяти, то варіанти не повинні повторюватись.

Кожний варіант включає 23 завдання, які охоплюють різні розділи навчальної програми. Серед них: завдання в тестовій формі (завдання з вибором однієї або кількох правильних відповідей, завдання на встановлення відповідності), завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю; інтегровані завдання з розгорнутою відповіддю (учень повинен безпосередньо виконати завдання, розв’язати задачу). Завдання 16-23 передбачено виконувати на комп’ютері.

Учні, які навчаються за програмою рівня стандарту, виконують 18 завдань, на академічному рівні - виконуються 20 завдань, учні профільних класів виконують всі завдання.

Атестаційні роботи за програмою рівня стандарту учні виконують протягом 2 академічних годин, за програмою академічного - 3, а за програмою профільного рівня - 4 академічні години.

За вибором учнів можливо проводити  державну підсумкову атестацію з інформатики у формі захисту творчих учнівських навчальних робіт (проектів) зі створення прикладного програмного забезпечення навчального процесу (прикладні програмні засоби, інструментальні середовища, комп'ютерні навчальні системи). Таку форму проведення атестації можуть обирати учні, які виявили особливий інтерес до предмета, мають глибокі знання інформаційних технологій та навчальні досягнення високого рівня (10, 11, 12 балів) з інформатики. Методичні рекомендації щодо підготовки та захисту таких робіт публікуватимуться у фахових виданнях. 

Інформатика

Білет № 1

1.       Опишіть інформаційні системи та технології. Охарактеризуйте види інформаційних систем їх апаратне та програмне забезпечення. Назвіть етапи розвитку інформаційних технологій та галузі їх застосовування.

2.       Обґрунтуйте призначення та опишіть  принцип дії, класифікацію та застосування антивірусних програм. Опишіть правила профілактики зараження комп’ютера вірусами.

3.       Практичне завдання на пошук потрібної інформації в глобальній мережі Інтернет.

Білет № 2

1.       Охарактеризуйте відеосистему комп’ютера. Опишіть призначення  та основні характеристики її складових: монітора, відеоадаптера та відеопам’яті. Наведіть приклади мультимедійного обладнання.

2.       Опишіть правила та алгоритм стискання, архівування та розархівовування даних. Охарактеризуйте архіватори та операції з архівами.

3.        Практичне завдання на побудову векторних зображень із використанням інструментарію графічного редактора.

Білет № 3

1.       Охарактеризуйте поширені файлові системи та відмінності між ними. Опишіть поняття файлу, каталогу, імені файлу та каталогу, розширення імені файлу. Назвіть імена зовнішніх запам’ятовуючих пристроїв. Опишіть правила визначення  шляху до файлу.

2.       Опишіть використання та налагодження браузера. Поясніть вибір системи кодування символів під час перегляду веб-сторінок. Опишіть алгоритм збереження веб-сторінок та їх фрагментів на локальному комп’ютері.

3.       Практичне завдання на побудову растрових зображень із використанням інструментарію графічного редактора.

Білет № 4

1.       Назвіть види оптичних носіїв даних. Опишіть алгоритм запису даних на оптичні носії та копіювання дисків.

2.       Поясніть поняття: робочої групи, домену, користувача, сеансу користувача, входу у локальну мережу. Опишіть права доступу до ресурсів та правила навігації локальною мережею.

3.       Практичне завдання на опрацювання документу в середовищі текстового процесора.

Білет № 5

1.       Охарактеризуйте інформаційні процеси: отримання, збирання, зберігання, пошук, опрацювання і передавання інформації.

2.       Опишіть призначення, можливості та класифікацію систем оброблення текстів. Охарактеризуйте середовище текстового процесора. Назвіть формати файлів документів. Опишіть алгоритми: створення, відкриття, збереження текстового документа та використання довідкової системи текстового процесора.

3.       Практичне завдання на побудову векторних зображень із використанням інструментарію графічного редактора.

Білет № 6

1.       Опишіть правила обслуговування зовнішніх запам’ятовуючих пристроїв, перевірки, очищення та  дефрагментації жорстких дисків.

2.       Опишіть алгоритм спільного використання файлів і папок. Поясніть принципи надання доступу до ресурсів, спільного використання принтерів і спільного доступу до глобальної мережі.

3.       Практичне завдання на побудову растрових зображень із використанням інструментарію графічного редактора.

Білет № 7

1.       Розкажіть про історію розвитку обчислювальної техніки та охарактеризуйте покоління ЕОМ.

2.       Опишіть поняття комп’ютерної графіки. Охарактеризуйте та порівняйте растрові й векторні зображення та їх властивості.

3.       Практичне завдання на створення архіву та роботу з ним (додавання файлів до архіву, перегляд вмісту архіву, вилучення файлів з архіву, розкриття архіву).

Білет № 8

1.       Опишіть алгоритм запуску програм на виконання. Охарактеризуйте типи файлів та зв’язок типів файлів з програмами та з розширеннями імен файлів.

2.       Поясніть призначення й структуру мережі Інтернет. Охарактеризуйте протоколи обміну даними в Інтернеті. Опишіть адресацію в Інтернеті, поняття IP-адреси, доменного імені та URL-адреси.

3.       Практичне завдання на побудову растрових зображень із використанням інструментарію графічного редактора.

Білет № 9

1.       Опишіть класифікацію та основні характеристики принтерів.

2.       Опишіть структуру гіпертекстового документа, гіперпосилання, веб-сторінки та веб-сайту. Опишіть поняття всесвітньої павутини та навігацію нею.

3.       Практичне завдання на виконання операцій з файлами та каталогами (папками) в середовищі операційної системи.

Білет № 10

1.       Опишіть способи подання і кодування повідомлень, двійкове кодування. Опишіть алгоритм вимірювання довжини двійкового коду.

2.       Дайте визначення форматів графічних файлів. Охарактеризуйте та порівняйте засоби перегляду зображень та перетворення графічних форматів.

3.       Практичне завдання на пошук потрібної інформації в глобальній мережі Інтернет.

Білет № 11

1.       Опишіть призначення та алгоритм створення контрольних точок відновлення операційної системи.

2.       Охарактеризуйте глобальні та локальні комп’ютерні мережі. Опишіть апаратне й програмне забезпечення мереж, призначення сервера та клієнтського комп’ютера. Охарактеризуйте мережні протоколи.

3.       Практичне завдання на побудову векторних зображень із використанням інструментарію графічного редактора.

Білет № 12

1.       Опишіть принцип дії та основні характеристики найбільш поширених видів запам’ятовуючих пристроїв: дискових накопичувачів, флеш-пам’яті та оперативної пам’яті.

2.       Опишіть правила та алгоритм форматування символів і абзаців засобами текстового процесору.

3.       Практичне завдання на побудову растрових зображень із використанням інструментарію графічного редактора.

 

Білет № 13

1.       Опишіть алгоритм пошуку даних на комп’ютері та правила використання автономної та онлайнової довідки операційної системи.

2.       Наведіть приклади джерел й параметрів растрових зображень. Охарактеризуйте поняття роздільної здатності, глибини кольору та їх зв’язок з якістю растрових зображень. Опишіть принципи побудови й обробки векторних зображень.

3.       Практичне завдання на опрацювання документа в середовищі текстового процесора.

Білет № 14

1.       Класифікуйте основні функції та складові операційних систем. Опишіть поняття про ядро операційної системи, інтерфейс користувача, драйвери та утиліти. Охарактеризуйте різновиди інтерфейсу користувача.

2.       Опишіть алгоритм віддаленого керування комп’ютером.

3.       Практичне завдання на побудову векторних зображень із використанням інструментарію графічного редактора.

Білет № 15

1.       Опишіть поняття про інформацію та способи її подання. Дайте означення даних. Охарактеризуйте різновиди інформаційних повідомлень, поняття про інформаційну надлишковість повідомлень. Опишіть алгоритм вимірювання обсягу даних.

2.       Охарактеризуйте способи підключення до Інтернету, функції провайдера та служби Інтернету.

3.       Практичне завдання на роботу з дисками, папками та файлами в середовищі операційної системи.

Білет № 16

1.       Класифікуйте та опишіть основні характеристики процесорів.

2.       Наведіть приклади, охарактеризуйте та порівняйте засоби пошуку інформації в Інтернеті. Опишіть принципи функціонування веб-каталогів та пошукових систем та їх застосовування.

3.       Практичне завдання на опрацювання документа в середовищі текстового процесора.

Білет № 17

1.       Охарактеризуйте системне, службове та прикладне програмне забезпечення. Опишіть правила встановлення й вилучення програм.

2.       Опишіть правила та алгоритми уведення, редагування тексту, виділення фрагментів тексту та операції з ними, перевірки правопису, пошуку та автоматичної заміни текстових фрагментів.

3.       Практичне завдання на побудову векторних зображень із використанням інструментарію графічного редактора.

Білет № 18

1.       Опишіть правила та алгоритми опрацювання об’єктів файлової системи: створення, копіювання, перейменування, переміщення та вилучення файлів та папок, використовування ярликів. Поясніть правила використовування буфера обміну та відновлення вилучених даних.

2.       Поясніть правила створення і використовування списку сайтів, обраних для швидкого доступу, засобами браузера.

3.       Практичне завдання на побудову растрових зображень із використанням інструментарію графічного редактора.

Білет № 19

1.       Опишіть правила роботи з основними елементами графічного інтерфейсу користувача операційної системи. Поясніть призначення та використовування вікон, меню, елементів керування.

2.       Охарактеризуйте комп’ютерні віруси. Наведіть класифікацію вірусів і троянських програм.

3.       Практичне завдання на опрацювання документа в середовищі текстового процесора.

Білет № 20

1.       Охарактеризуйте типову архітектуру персонального комп’ютера. Опишіть класифікація та призначення апаратних засобів: пристроїв введення, виведення, зберігання та опрацювання даних, комунікаційні пристрої.

2.       Поясніть призначення та класифікацію засобів обробки графічних даних. Охарактеризуйте колірні системи та їх призначення.

3.       Практичне завдання на пошук потрібної інформації в глобальній мережі Інтернет.

 

 

Категория: Матеріали до ДПА | Добавил: ded01 | Теги: ДПА з інформатики 2012
Просмотров: 5158 | Загрузок: 883 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пошук
Обов'язково відвідайте!
Якщо Ви небачите посилань - вимкніть антибанер або внесіть сайт у довірену зону!
Учительский портал

Міні-чат

© Мех Сергей Анатолиевич ; 2024
Создать бесплатный сайт с uCoz