Виконані практичні завдання надсилати на електронну адресу кабінета інформатики - gayvoron.zosh11@gmail.com;
В темі листа вказувати клас, прізвище учня та номер уроку до якого виконано завдання;
ВАЖЛИВО! Завдання виконувати до вказаного терміну. Роботи, надіслані після вказаного терміну НЕ ПЕРЕВІРЯЮТЬСЯ та НЕ ОЦІНЮЮТЬСЯ!
Проведення онлайн-уроків
Онлайн-уроки проводяться відповідно до шкільного розклада. Тривалість - 30 хвилин.
Для участі у онлайн-уроці потрібно:
1. Встановити на власному гаджеті додаток Zoom (бажано не на смартфоні);
2. Своєчасно підключатися до уроку (натиснувши посилання у запрошенні або запустивши додаток Zoom і ввівши індентифікатор конференції та код доступу) під власним прізвищем та ім'ям.
Увага! Користувачі, які відсутні у списку класа не зможуть прийняти участь у онлайн-уроці!
3. Під час з'єднання камера та мікрофон повинні бути увімкнені з метою ідентифікації учня.
4.Дотримуватись правил етичної поведінки.
Тема, що вивчається: АЛГОРИТМИ ТА ПРОГРАМИ
Урок 1: "Класифікація програмного забезпечення. Операційні системи, їхні різновиди. Драйвери. Ліцензії на програмне забезпечення, їх типи. Поняття інсталяції та деінсталяції програмного забезпечення." (9-А 03.09.21)(9-Б 02.09.21)
Урок 2: "Стиснення та архівування даних. Види стиснення даних. Архіватори. Типи архівних файлів. Резервне копіювання даних. Операції над архівами." (9-А 04.09.20) (9-Б 06.09.21)
1. Виконати завдання (Входимо "Як гість") і скріншот результату надіслати на електронну адресу вчителя
9-А: До 09 вересня 2020р.
9-Б: До 10 вересня 2020р.
Урок 4: "Класифікація загроз безпеці та пошкодження даних у комп’ютерних системах. Загрози, що виникають при роботі в Інтернеті. Етичні та правові основи захисту відомостей і даних." (9-А 14.09.20) (9-Б 14.09.20)
Теорія
Додаткові матеріали
Практичне завдання
Термін виконання
1.Опрацювати матеріал п.9 розділу 4 на с.74 підручника "Інформатика 9 клас"
Урок 14: "Повторення. Формули в Excel." (9-А 21.10.20) (9-Б 22.10.20)
Початок онлайн-уроку о 10.00 год. (перевірте електронну пошту - запрошення в листі)
Теорія
Додаткові матеріали
Практичне завдання
Термін виконання
Опрацювати матеріал глави 3 с.22 посібника "Основи інформатики Microsoft Excel 2016"
1. Додати у власній книзі на Гугл-диску аркуш з назвою "Урок 14";
2. Виконати вправу № 4 на с.9 та вправу № 7 на с.10 "Практикуму з інформатики" (створивши відповідні таблиці і ввівши замість знаків запитання потрібні формули);
3. Надіслати вчителю дозвіл на редагування.
9-А: До 04 листопада 2020р.
9-Б: До 05 листопада 2020р.
Урок 15: "Абсолютні, відносні й мішані посилання на комірки та діапазони комірок." (9-А 04.11.20) (9-Б 05.11.20)
Теорія
Додаткові матеріали
Практичне завдання
Термін виконання
Опрацювати матеріал глави 4 с.30 посібника "Основи інформатики Microsoft Excel 2016"
1. Додати у власній книзі на Гугл-диску аркуш з назвою "Урок 15";
2. Створити таблицю "Розклад дзвінків" (за поданим нижче зразком). Користувач вводить лише ті дані, які знаходяться у зелених комірках. Програма повинна сама заповнити білі комірки;
3. Надіслати вчителю дозвіл на редагування.
9-А: До 09 листопада 2020р.
9-Б: До 09 листопада 2020р.
Урок 17: "Призначення й використання математичних і статистичних функцій табличного процесора." (9-А 20.11.21) (9-Б 20.11.21)
1. Додати у власній книзі на Гугл-диску аркуш з назвою "Урок 17";
2. Створити таблицю "Гуртки" (за поданим зразком).
Вправа 1. Створення формули з використанням функції для обчислення.
Завдання. Учням 8 та 9 класів запропонували обрати один із гуртків: легкої атлетики, музики та шахів. Серед 250 учнів 56 хлопців та 42 дівчини обрали легку атлетику, 58 хлопців та 37 дівчат – музику, 16 хлопців обрали шахи. В електронній таблиці Гуртки, створіть формули для обчислення кількості дівчат, що обрали шахи, та загальної кількості учнів, що обрали кожний гурток (червоні комірки).